HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 8:05 am

i txt u bro^^^^
Back to top Go down
kachup
Professional Street Racer
Professional Street Racer


Number of posts : 596
Age : 27
Location : Austin Texas/ Miami Fl
Registration date : 2010-06-11

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 9:02 am

You guys should do it on Friday Cool
Back to top Go down
bambinov8
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 890
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 6:04 pm

Orange challenger wrote:
Anyroom in these runs for a heavy sled like mine

Bambino. U got your car back. We need to run again.
I'm down bro... 65-155
Back to top Go down
kachup
Professional Street Racer
Professional Street Racer


Number of posts : 596
Age : 27
Location : Austin Texas/ Miami Fl
Registration date : 2010-06-11

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 6:27 pm

Ill run any of y'all from a dig lmk Wink
Back to top Go down
bambinov8
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 890
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 7:00 pm

kachup wrote:
Ill run any of y'all from a dig lmk Wink
a friend of mine c5z down to run you
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 7:37 pm

kachup wrote:
Ill run any of y'all from a dig lmk Wink

im down.... i can launch my subie now
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 7:38 pm

S twice wrote:
papichulo424 wrote:
S twice wrote:
papichulo424 wrote:
im here im here.... lol... was at the gym.... Im down.... when and where papa??.... I be at the meet in wpb on thurs

God Damn 10hrs @ the gym, u better be lookin extra swole when I see u... Haha


lol... was at wrk to bruh.,... u gonna run the srt on thurs??

If he wants.. I found the problem with my car finally... The maf screen got all bent and twisted... I replaced it with a whole new maf tonight.. So far so good

damn good to hear bruh...... So run it at the next event at the track!!
Back to top Go down
S twice
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 342
Registration date : 2010-08-08

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 8:03 pm

papichulo424 wrote:
S twice wrote:
papichulo424 wrote:
S twice wrote:
papichulo424 wrote:
im here im here.... lol... was at the gym.... Im down.... when and where papa??.... I be at the meet in wpb on thurs

God Damn 10hrs @ the gym, u better be lookin extra swole when I see u... Haha


lol... was at wrk to bruh.,... u gonna run the srt on thurs??

If he wants.. I found the problem with my car finally... The maf screen got all bent and twisted... I replaced it with a whole new maf tonight.. So far so good

damn good to hear bruh...... So run it at the next event at the track!!

Thanks man, I'll be at pbir doing those roll races in the beginning of January if u guys wanna join...
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 19th 2012, 8:16 pm

^^^^^^ yea imma be der to jan 6th on sunday
Back to top Go down
Orange challenger
Intermidate Street Racer
Intermidate Street Racer
avatar

Number of posts : 159
Registration date : 2012-03-19

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 20th 2012, 12:17 am

When r u guys going to do hese runs. Bambino. Text when u guys going to run.

I'm prefer. 60 or. 70. 65. Is my shift point.

Just text black cobra. He not how to get hold of me I ll. be out tomm night. Most likely Hialeah spot. Or the other one going on
Back to top Go down
bambinov8
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 890
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 20th 2012, 1:02 pm

Sending you a pm Mike
Back to top Go down
bambinov8
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 890
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 20th 2012, 7:18 pm

Papichulo, u coming tonight? Mike challenger call me
Back to top Go down
BlackMambaLS3
STREET KING
STREET KING
avatar

Number of posts : 1749
Location : M.i.Ya.Yo.
Registration date : 2009-01-30

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 20th 2012, 7:22 pm

papichulo lol
Back to top Go down
bambinov8
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 890
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 20th 2012, 7:49 pm

BlackMambaLS3 wrote:
papichulo lol
he's baja panties too lol!
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 20th 2012, 8:13 pm

lmfao..... y papo tambien me llaman!!....... they call me papo as well... family nickname.... and yea im coming tonite bro
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 1:26 pm

Good run last nite wit broken cool...... And bambino.... Get the stang back up quik papa
Back to top Go down
pdv25
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 648
Age : 40
Location : pembroke pines
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 1:28 pm

what was the outcome of the runs?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 2:47 pm

papichulo424 wrote:
Good run last nite wit broken cool...... And bambino.... Get the stang back up quik papa



We need movie meng!


popcorn
Back to top Go down
BrokenCool
Intermidate Street Racer
Intermidate Street Racer
avatar

Number of posts : 208
Registration date : 2012-03-19

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 5:35 pm

No vids:(

Yes, we had a few good runs. I pulled bout 1 1/2-2 cars.

I hear bambino will be ready by Monday.

Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 6:28 pm

Lol... Naw bro^^^^.... From 60-140 i had half a car on BC.... And i let off around that point cuz thats wen he caught up around 140-145... I wasnt going into 5th bro..... He pulled like 2 cars on the other stang and z06
Back to top Go down
S twice
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 342
Registration date : 2010-08-08

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 6:33 pm

popcorn
Back to top Go down
USMCWARVET
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 444
Age : 35
Location : SOUTH FL
Registration date : 2010-10-03

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 6:38 pm

Vids or didnt happen
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 6:39 pm

Yea if we wudve kept running at that point den yea he wudve pulled me off top end
Back to top Go down
papichulo424
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 82
Age : 30
Location : Coral Springs
Registration date : 2012-10-06

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 6:41 pm

USMCWARVET wrote:
Vids or didnt happen



Will re run at some time and i shud have a go pro by den or if he comes down.... Javier from TRC can film it
Back to top Go down
bambinov8
Professional Street Racer
Professional Street Racer
avatar

Number of posts : 890
Registration date : 2010-09-16

PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    December 21st 2012, 7:07 pm

Popcorn ready and that's why we always needs vids Sad good runs nonetheless
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI    

Back to top Go down
 
Calling OUT PAPICHULO SUBBY STI
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Camper Calling 25th -28th Aug 2017
» Favorite radio commercials? Miller..."Like"!
» calling solarpop!!! your purple Iomic in stock!!!
» 2010 Chick-fil-A Holiday Basketball Tournament
» Huge Bear Shot by Hunters

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SOUTHERN KNIGHTS :: RACING :: The Streets-
Jump to: